Pages

SCHOOL oh SEKOLAHH (!)

Hello babe ! Waddup ? Hari nie Jar dahh start sekolah . :) Nice but actually not . I felt awkward sgt-2 . Tapi seriously normal la kan ? Hehe ;D

Confession : SAYA memang LEMBIKK dan PEMALU 

Hrrmm , btw sekolah hari nie sgt-2 menakutkan and menggerunkan . belajar ap-2 pon semua nya masuk sikett-2 . What happen to you Hajar . Isk ! Jar rse gemuruh and nervous . Tah-2 la perasaan nie . But sekarang baru terasa MISS Dato' Seri Wan Mohamed . KASIHAN saya . :'((

Being a new girl is so not cool . Jar bukannya BELLA SWAN yang comell . REGISTER jer ade org nak kenal .
#so not mine 
Waktu assembly , all stuff were fine . Just sakett pinggang coz bapak la lame cikgu punye speech . Ahaha ;DD 
Dah dapat kawan tapi takk tau la boleh ngam lame-2 ke takk . They're so BISINg . And Jar memang lahh bukan . :( Sedihh tau kelas tu . #actually tau kelas yang Jar study tu jerr .
Kay , saya tak lah pemalu sgt-2 . Saya tak sombong . Tp____________ saya takk tau bergaul .

The truth is , kalau Jar pandang Boys yang takk biasa pandang , jadi nak jatuh dada plus sekali jantung dan segala isi dalamnya . Hehe ;D 
Tapi memang lah kan , maybe most of the students here were soo HOT . And i'm not . Takott sangat tak derr GANG . - bukan nak ber GANG sgt tapi mesti need kawan kan ? Nak kehulu kehilir .

Balekk naek BUS lak tu . Balekk-2 je dah nanges . (the reason : PRIVATE & CONFIDENTIAL ) :'(((

YA , saya sangat SENSITIVE . Kalau org mengata ke kutuk depan-2 memang lah Jar nannges . Time tu jugakk ! 

Apa la nak jadi dgn Jar kan after this . Ishh ! Takot lah . Hopefully semua nya smoothy . Kay , BYE . I LAP YOU .

THANKS FOR READING

No comments:

Post a Comment